iTunes στα Ελληνικά για Windows – Download 10.1.1.4!

91
Επιτέλους Ελληνικά στο iTunes για να καταλαβαινόμαστε καλύτερα.
Ποιος είπε ότι οι Έλληνες δεν κάνουν τίποτα?Αυτός που το λέει δεν ξέρει τι του γίνετε...
Και αφού οι αμερικανοί δεν μας κάνανε το χατίρι να βάλουν και την δικιά μας γλώσσα στο iTunes...
ο χρήστης: doomangel και το site:Λόλα να ένα Μήλο ανέβασαν την Ελληνική γλώσσα για windows και σύντομα θα ανεβεί και για mac.

Για να εγκαταστήσετε τον εξελληνισμό του iTunes θα πρέπει να έχετε εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση από εδώ. Στην συνέχεια εγκαταστήστε το πακέτο που θα κάνετε λήψη από εδώ.
Για να αλλάξετε την γλώσσα στα Ελληνικά ανοίξτε το iTunes, πηγαίνετε κάτω από το menu edit στο Preferences και στην πρωτη καρτέλα που θα ανοίξει στο κάτω μέρος επιλέξτε τα Ελληνικά.
Αν δεν εμφανίζονται τα Ελληνικά στις γλώσσες επιλέξτε Polish.

Δημοσίευση σχολίου

91Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Πείτε ελεύθερα τη δικιά σας άποψη με τα σχόλια σας

  1. file argonauti epeidi se blepo poli psagmeno sto eidos tou iphone kai exeis balei polla xrisima pragmata sto site [exeis kanei katapliktiki douleia] eixa merikes apories basika pos mporo na spaso to bluetouth giati exw to 4.2.1 kai me to ibluenova den ginete tpt mipos xereis kati na mou peis???? kai kati allo giati otan katebazo kati apo to installous kai pao meta na sindeso sto itunes mou ta sbinei??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια να είσαι καλά.Για το Bluetooth κυκλοφόρησε σήμερα το celeste για την 4.2-4.3.Για το δεύτερο που ρωτάς στις ρυθμίσεις του installous άνοιξε το διακόπτη iTunes sync και στο iTunes του PC να κάνεις όταν στο ζητά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. file argonauti mpika sto cydia kai brika to celeste bluetooth file alla mou zitaei 9.99 den eiparxi se kati free?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kai 8elo na se rotiso kai kati allo esi 8a xereis sigoura ekei pou leei kodiko me kleidoma den mou douleuei ei8ela poio poli na to balo giati perasa mia efarmogi pou an kapoia stigmi xtipa xilo xaso to kinito mou leei pou briskete kai bgazei kai fotografia kai tin stelnei sto mail. alla den mou douleuei o kodikos me kleidoma kai sto ipod gia na do tainia tin blepo kanonika apla mou bgazei simpiesmeno ekei pou proxoras tin tainia kai den xero ti ftaiei prepei na exw perasei kapoia efarmogi pou ta epireazei auta alla den xero poia :( xereis kamia lisi file argonauti?? 8a me boi8iseis poli an xereis :) kai se euxaristo pou afisioneis xrono gia mena :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mias kai den ta exeis dei mallon ta minimata akoma ekana tin blakeia kai to ekana update 4.3.1 kai tora exei jailbreak gia 4.3.1 ???? xenerosa teleios :( :( :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχώς φίλε μου ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει κάτι ...περιμένουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. xeroume sto peripou pote 8a exoume to jailbreak ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε μου αν σε βολεύει κοίτα τον τρόπο που ανάρτησα σήμερα και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ton eida molis tora alla an kano auton ton tropo kai peraso cydia kai katebaso efarmoges meta otan kano to kanoniko jailbreak 8a xaso efarmoges i 8a einai ola kala???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπορείς και όχι αλλά καλά είναι κάθε φορά που στήνεις ένα firmware να είναι καθαρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. auto skeutomouna kai egw giati kai sto proigoumeno jailbreak eixa kapoia problimatakia giati eixa kanei pali to idio den eixe bgei akoma jailbreak kanoniko kai eixa balei ena prosorino kai meta to perasa apo pano kalitera loipon na perimeno to kanoniko jailbreak elpizo na min argisei poli :) :) :) se euxaristo kiolas pou afosioneis xrono gia mena nase kala file argonauti an exeis kanena kalo neo perimeno minimataki :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εκανα οτι εγραψες αλλα δεν πετυχε κατησα polish αλλα παραμενει στα αγγλικα οταν ξαναπαω στην γλωσσα ειναι τικαρισμενα τα ιαπωνικα κ το polish δεν υπαρχει ουτε κ τα ελληνικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. sorry δικο μου το λαθος τωρα καταλαβα οτι εχω την 10.2.1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φίλε μου στην 10.1 που το έκανα εγώ δούλευε δεν ξέρω αν δουλεύει τώρα στην τελευταία δεν το δοκίμασα ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εξεραιτη δουλεια φιλε στο blog σου χιλια μπραβο.εχθες που το δοκιμασα δεν δουλεψε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. hello file argonayti eida bgike jailbreak einai to teliko auto???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. kai to Firmware gia auto to exeis anebasei giati den exw dei tpt :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπορείς να το κατεβάσεις από την ενότητα firmware

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. file argonauti poio app einai auto pou mporo na balo polla pano apo 10 games i diafora alla se enan fakelo ???? kai kati allo pos mporo na balo anafora paradoseis minimatos mipos xereis???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η εφαρμογή λέγεται folderEnhancer
    και για την αναφορά παράδοσης πήγαινε edw:http://www.iphonehellas.gr/7675/iphonedelivery-sms-report-for-iphone/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. se euxaristo para poli file m argonauti eisai super :) an exw kamia alli aporia kai mporeis na me boi8iseis na stin mpo edw i yparxei kapou allou na sta leo? opos autin yparxei ena app opou ekei pou einai i fakeloi kai ta games an gemisei i o8oni den pigenei aristera dexia apla gemizei pros ta katw xereis poio app einai auto???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. aaaa kai kati allo eiparxi mia efarmogi pou mporeis na sbiseis kai cydia arxeia ektos apo ta apla app apo to app store poia einai auti??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για να σβήσεις εφαρμογή από cydia είναι το tweak Cydelete,αν γεμίσουν οι φάκελοι βάλε το folderinfolders που μπορείς να βάζεις φακέλους μέσα σε άλλους φακέλους και τέλος δεν είναι ανάγκη να γράφεις εδώ μπορείς να μου γράψεις σε όποια ανάρτηση θες και θα μου έρθει ειδοποίηση για να μην γεμίζει η ανάρτηση με άσχετα post.Ελπίζω να βοήθησα καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 8elo na kano mia erotisei ti prepei na kano gia na min sbinonte ta arxeia apo to itunes otan ta katebazo apo to installus?? exw paei kai stis ri8miseis tou installus kai exw tikari to itunes syns apo to installus alla den xero an prepei na kano kati apo to itunes sto pc mipos mporeis na boi8iseis analitika giati exw frikarei katebazo diafora kai meta mou ta sbinei :( :( :( 8elo na se rotiso kai kati allo eiparxi mia efarmogi opou kleinei to kinito oxi apo pano alla opos anigei to sbsettings me tin afi dld mipos tin xereis tin eixa dei se ena iphone kai eixa minei me anoixto to stoma :) :) :) an xereis kati giauta plz boi8ise :) :) :) euxaristo poli :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα πρέπει να κάνεις από το iTunes (Authorised)και αν θες να κλείνεις το κινητό από το SBSetings πάτα εκεί που γράφει power και μετά power off

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. den ennoo na to kleiso teleios re c apla na kleisei opos kleinei automata meta apo ena i dio lepta :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. a kai kati allo 8elo na rotiso file argonauti pos 8a peraso sto kinito ta apps pou exw sto itunes meta to jailbreak pou ekana den ta perase mono tou prepei na kano kamia ri8misei gia na ta perasei???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το μόνο που κάνεις είναι συγχρονισμό αφού επιλέξεις πια apps θέλεις να μπούνε και στο κινητό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. φιλε μου το εγκατεστησα αλλα δεν μου βγαζει ελληνικα οθτε polish εχω την εκδοση iTunes 10.2.2
    μηπως πρεπει να βαλω την 10.1.1.4!
    ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. γεια σου φιλε αργοναυτη απο αγιο νικολαο κρητης οντως εισαι πολυ κατατοπιστικος και σε ευχαριστουμε για αυτο συνεχισε ετσι αν μπορεις ,,ηθελα να σε ρωτισω και εγω κατι ,μπορεις να μου πεις γιατι δεν μου παιζει το σελεστε μπλου τουθ στο τηλεφωνο μου εχω την 4,2,1 βερσιον οπως επισης δεν μου δουλευει τωρα λιγο καιρο και τα προγραματα πλοηγησης ,εχει να κανει λεει με το γεγονος οτι το τηλεφωνο μου ειναι αμερικανικο και εχουν κλεισει κατι ακριβως δεν ξερω ηντα και οτι λεει απο κει εξαρτατε το γεγονος οτι δεν δουλευει και το μπουτουθ σε ευχαριστω να σε καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. συγνωμη που σε ενοχλω και παλι σου εχω στειλει το προηγουμενο σχολιο απο κρητη,,δεν μπορω να εγκαταστισω τα ελληνικα στο i tunes εκανα την διαδικασια οπως την περιγραφεις παραπανω αλλα τιποτα ,,,στο προηγουμενο σου αναφερα οτι κατι συμβαινει και δεν μου δουλευουν τα προγραμματα πλοηγησης αναφερομουν στο firmware modem αυτο για να σε βοηθησω παραπανω σε ευχαριστω και παλι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φίλε μου δεν ξέρω αν λειτουργεί ακόμα γιατί αυτή η ανάρτηση είναι παλιά για το iTunes 10 και αφού το κάνεις πας γλώσσες και διαλέγεις Polish και θα βγούνε τα ελληνικά.Όσο για το gps ναι έχει κάποιο πρόβλημα σε νέα bootom από κάποια 3GS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. γεια σου φιλε αργοναυτη ευχαριστω που απαντισες ,,δεν μου την βγαζει την ενδιξη polish που λες δεν μπορω να καταλαβω ηντα συμβαινει ,,οσο αυτα που αναφερεις γαι τα 3GS εμενα ειναι 3G 16 αρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπέρα φίλε μου! Απο ότι βλέπω στην σελίδα σου έχεις κάνει φοβερή δουλειά!! Κάποια απο αυτα δεν τα είχα ξανα ακούσει όπως πχ το iTunes στα ελληνικά!! Θα το δοκιμάσω!! Θέλω να μου πεις αν μπορείς αν όντως γίνεται κάτι για να κάνω το iPad 2 jailbreak! Διάβασα κάτι στην σελίδα αλλα δεν κατάλαβα πολλα! Συν ότι θέλω να μου πεις αν υπάρχει κάποια εφαρμογή που να κατεβαζεις μουσική πχ mp3 και μετα να τα αποθηκευη στο iPod χωρίς να χρειάζεται να το συνδέσεις στο pc! Η αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο! (έχω την έκδοση 4.3.3) Ευχαριστω πολυ και περιμένω απάντηση!! Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φίλε Πανο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια το iTunes στα ελληνικά είναι για παλιά έκδοση δεν ξέρω αν δουλεύει ακόμα γιατί δεν το έχω δοκιμάσει τώρα εγώ έχω την τελευταία στις παλιές δούλευε πάντως,Όσο για το mp3 είναι το YoutubeToMP3 (cydia) το είχα ανεβάσει και εγώ: http://argonaytis-iphone.blogspot.com/2011/03/youtubetomp3-cydia.html
    Αν θες κάτι άλλο μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το chat του blog να σου πουν και άλλα παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σε ευχαριστω που μου απαντησες! Οκ θα το κοιτάξω για το iTunes! Όσο για το YouTubeToMP3 το έχω είδη απλά δεν ξέρω πως μπορω αφου τα κατεβασω εκεί μετα να τα βάλω στο iPod χωρίς να συνδέσω το iPhone μου με το pc μέσω iTunes! (απλά θα ήθελα να μου πεις αν γνωρίζεις έναν τροπο για μεταφέρω την μουσική μου απο το YouTubeToMP3 στο iPod) Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ARGONAYTI έχω ένα πρόβλημα με το ipod touch 4g jb.
    Κατεβάζω εφαρμογές από το Installous και όταν το συνχρονίζω με το itunes δεν μου τις παιρνάει στο pc.
    Υπάρχει κάποια λύση??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Στις ρυθμίσεις του installous επέλεξες την επιλογή iTunes Sync?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλησπερα φιλε μου προσπαθισα να βαλω το i tunes στα ελληνηκα εκανα οτι εχεις γραψη αλλα στο i tunes δεν μου βγαζη ουτε την ελληνηκη γλωσα ουτε την αλλη που αναφερης.μπορης να με βοηθησεις τι να κανω?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΔΡΕΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φίλε μου όπως βλέπεις αυτό είναι πολύ παλιά ανάρτηση για το iTunes 10.1 δεν ξέρω αν λειτουργεί ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το έχω επιλέξει το (iTunes Sync) αλλά δεν κάνει τίποτα!!!!!!!

    Καμιά εναλλακτική??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 8a pas sto cydia ile mou k 8a valeis, 8a kaneis eggatastasi to installous syn 4 k 8a ta pernaei kanonika mesa sto i tunes :) denn 8a ta svinei pleon...

      Διαγραφή
  43. ARGONAYTI έχω ένα πρόβλημα με το ipod touch 4g(4.3.3) jb.
    Έχω κάποιες αναβαθμίσεις από το app store και δεν μπορώ να τις κάνω!!!!
    Υπάρχει κάποια λύση???
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αν είναι σπασμένες οι εφαρμογές όχι δεν μπορείς μόνο από το Installus αν όχι τότε λογικά κάνεις αναβάθμιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι ενοεις αναβαθμιση??
    Σε (4.3.5)??
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. αν κάνω update to firmware μετά θα πρέπει να ξανακάνω jb???
    Και με τις εφαρμογές τι θα γίνει???
    Υπάρχει έκδοση για jb για την τωρινή έκδοση???
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. εννοώ πως αν δεν έχεις σπασμένες εφαρμογές κάνεις αναβάθμιση κανονικά από AppStore

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. μου έχει για αναβάθμιση (find my iphone) την οποία την έχω κατεβάσει κανονικά από το app store και δεν μπορώ να κάνω αναβάθμιση!!!την είχα κατεβάσει πριν κάνω jb!!
    και να σε ρωτήσω κάτι άλλο
    κατεβάζω τις εφαρμογές από το installous και δεν μου τις παιρνάει στο pc!!
    Έχω επιλέξει το itunes sync αλλά δεν κάνει τίποτα,
    δηλαδή ξεκινάει το sync και μετά σταματάει!!
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Με το freestore μπορείς να κάνεις αναβαθμίσεις χωρις να δώσεις apple ID???
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. paidia thelw na rwtisw kati pws ginete na katevasw to neo itunes? gt otan pataw na katevei mou leei to programa auto mporei na blaxei ton upologisti sou kai apla exei diathrish h aporixh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κατευθείαν από το site της Apple κατεβασετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. nai to kano auto alla den mporei na katevei giati leei mporei ns blsxei ton ipologisti mou kai dta duo mou pc mou to kanei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. mipos prepei na diagraxw prwta to palio ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. exw tin teleutea ekdosi itunes kai den mouro na to kanw elinika exete kati na protinete??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Όχι δεν κάνεις κάποιο λάθος αυτό είναι για παλιά έκδοση και δεν έχει βγει κάτι για τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Φίλε μου γεια σου !!!

    Έκανα ακριβός αυτά που λες παραπάνω !!!
    Kατέβασα τις εκδόσεις που λες έκανα εγκατάσταση όλα τα προγράμματα ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΑ Polish.

    ???

    :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ... και κάτι ακόμα θέλω να διαγράψω την Βιβλιοθήκη εκεί δηλαδή που μπαίνουν όλες οι photo !!!

      Διαγραφή
  57. ΦΙΛΈ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΒΗ ΤΟ iTunes ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΆ ΜΙΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΙΘΕΙΣΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. SOS χρειαζομαι βοηθεια . μιλαω για iphone 4s. εκανα στον υπολογιστη μου αναβαθμηση κατεβασα τωρα itunes παω να συνδεσω το τηλ κ ουτε που το διαβαζει. ουτε το pc ουτε το itunes. τι μπορω να κανω?
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Δεν πέτυχε η εγκατάσταση και δεν διαβάζει τους οδηγούς μάλλον εκτος και αν φταίει το καλώδιο σου δεν πατα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαλλον λαθος. αλλαξανε σκληρο δισκο. τη λυση υπαρχει?

      Διαγραφή
  60. ΦΙΛΕ ΑΡΓΟΝΑΥΤΗ ΑΠ'ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ !!!

    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Όχι φίλε μου κάνεις λάθος άλλωστε μου γράφεις σαν ανώνυμος... το πρόβλημα σου είναι στον υπολογιστή σου και δεν ξέρω τι να υποθέσω για να σε βοηθήσω για αυτό δεν σου έγραψα.
    Κοίτα στον πίνακα ελέγχου αν δουλεύουν οι οδηγοί σου για το iphone.
    Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω αλλά δεν είναι στο χέρι μου.
    Ελπίζω να καταλαβαίνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Gia s Argonauth....eim o Enriko...Oxi (anwnumos):P....Tecpa exw ena provlimataki otan pira to thl eixa logismiko 4.3.1 k twra exw to 5.0 mlkia ekana...alla akou to provlima m ekh sto programa p pataw sta tragoudia m dn m leei ipod....m leei kai sta ellhnhka m leei mousikh....8elw na to kanw na leei Ipod pws borw???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. enriko edw... apla m Grafh Mousikh ite sta agglika ite sta ellhnhka na to exw....:/ k dn 3erw pws borw na to ala3w....plss an boreis voi8ise lg...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αν θέλεις ένας εύκολος τρόπος για να μην σε δυσκολέψω κατέβασε το icon rename και πάτα το εικονίδιο μέχρι να αρχίσει να τρέμει και μετά βάλε ότι όνομα θες εσύ
    Θα ανεβάσω και ανάρτηση σήμερα μήπως το θέλουν και άλλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ok egine thx r file...eic alani...8a s episkeptomai to site s ka8e mera...Enrikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ρε μαν μιαερωτηση περασα στημουσικη μου στο i phone4s ενα κομματι πως θα το κανωνα χτθπαει με αυτο οταν με περνουνε ειμαι λιγο των σπυλεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. pws mporw na sindesw to iphone m se allo pc kai na parw apps xwris na xasw auta p eixa?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις windows πάρε το φάκελο itunes από την μουσική σου και βάλτων στο άλλο pc

      Διαγραφή
    2. sorry to diatiposa lathos. mporw na parw tis efarmoges p agorase enas filos m sto diko tou itunes xwris na xasw tis dikes m ?

      Διαγραφή
  68. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΟΡΕΣΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΚΙΝΗΣΗ,ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟ I TYNES...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΓΟΝΑΥΤΗ..ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ..ΛΟΙΠΟΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΩΔΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΟΛΟΓΙΟ, ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΤΗΛ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ HOME BUTTON ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΩ Η' ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΩ..ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ? ΣΩΣΕ ΜΕ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΥΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πληκτρολόγησε αυτόν τον κωδικό και πες μου: # 33 B. Sperrcode #

      Διαγραφή
    2. ΒΑΣΙΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΩΡΓΙΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ..ΕΒΑΛΑ ΤΟ #33# ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ..ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ .ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΣ ΜΟΥ..ΕΥΑ

      Διαγραφή
  70. Δυστυχώς έψαξα αλλά δεν βρίσκω άλλη λύση μόνο restore και ξανά επαναφορά αν έχεις συγχρονίσει με itunes για να μην χάσεις τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΚΑΝΩ RESTORE ΝΑΙ..ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ.

      Διαγραφή
  71. shmera phga na balo kodiko asfaleia alla katalathos pathsa enan aritho pou den thimame kai twra den mporo na anoikso to kinhto mo0...ti prepei na kanw?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. restorePWS MPORO NA KANW TO IPHONE 4S??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Πέρασα μια εφαρμογή από τον λογαριασμό μου ( apple ID ) στο iPhone ενός φίλου μου και τώρα όταν πάει να περάσει μια εφαρμογή στο δικό το λογαριασμό ( apple ID ) του βγάζει τον δικό μου τι να κάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πήγαινε στις ρυθμίσεις /iTunes και AppStore και πάτησε πάνω στο λογαριασμό και μετά κανε έξοδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. EXO TO IPHONE 4 TO 16ARI. LOGO DOULIAS EXO VGALEI PARA POLES FOTOGRAFIES. EXTHES PIGA NA METAFERO APO TO KINITO STON IPOLOGISTI KAPOIES TELEUTEES KAI ENO STO KINITO TIS EXO KANO NIKA ANOIGONTAS APO TON IPOLOGISTI MOU EMFANIZEI MEXRI EKEINES POU ARITHMITIKA EXOYN 9998 KAI TELEUTAIA 9999 DILADI APO KEI KAI PANO OSES EXO EPIDI ARITHMITIKA PERASA TIS DEKA XILIADES DEN MOU TIS EMFANIZEI STON IPOLOGISTI,STO KINITO DEN EXO TOSES PHOTO APOTHIKEUMENES ENNOEITE EXO KAPOU 1500 POS MPORO NA DO TID ALES??? K GENIKA TI NA KANO???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Δοκίμασε να τις κατεβάσεις στον υπολογιστή σου με το itools....http://www.itools.cn/multi_lang_pc_download.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. re file pos mporo na balo thn palia ekdosh thn 6.1 gt exo tin 6.1.3 kai exo to iphone 3gs me th programma tin allazo gia pes gt exo kaleisei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν έχεις κρατήσει τα ssh με το iTunes επιλέγεις το firmware που θέλεις

      Διαγραφή

Πείτε ελεύθερα τη δικιά σας άποψη με τα σχόλια σας

Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !